Arhiiv

Reedel, 10. aprillil toimus JuhtimisAju saatesarja üks veerandfinaali mängudest Krimeltes, kus omavahel pistsid rinda If Eesti Kindlustuse ja Kalevi sokolaadivabriku võistkonnad.

Krimelte juhatuse esimees Jaan Puusaag andis võistkondadele ülesande välja pakkuda, missugustele eksportturgudele võiks Krimelte järgmisena laieneda PENOSIL ehitusvahu brändiga ja pakkuda välja tegevuskava.

Majanduskriis annab tunda ka senistel Krimelte põhilistel sihtturgudel Ida-Euroopas ning ettevõte seisab põneva väljakutse ees - missugusest maailma nurgast võiks ekspordivõimalusi järgmisena otsida. Kuna transpordi- ja tööjõukulu moodustab ehitusvahu hinnast väikese osa, siis võib Tallinna tehases valmistatud toodangut müüa edukalt kasvõi Jaapanisse või Argentiinasse.

Zürii valis mängu võitjaks If Eesti Kindlustuse, kelle puhul peeti täpsemaks väljatoodud ekspordiriske - valuutarisk, turunduskulude uputamine ja turunduskulude suurusjärgud - uuele turule sisenemisel otsustavad punktid. Jaan Puusaagi arvates selgus lisaküsimuste käigus, et Ifi arusaam Krimelte kliendist ja ärimudelist oli samuti täpsem.

Vaadake saadet internetist. Täpsemat infot telemängu kohta leiate JuhtimisAju kodulehelt www.juhtimisaju.ee.