Arhiiv

Foam on glass Edit veebi

Wolf Group|Krimelte on aastaid panustanud toote- ja töövahendite disaini, andmaks lisaväärtust ettevõttes arendatud vuugitäiteainetele ja ehitusliimidele.

2011.aastal pälvis Krimelte Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS), Kaubandus- ja Tööstuskoja ning Tööandjate Keskliidu väljaantava "Disaini Rakendaja 2011" auhinna. Tunnustuse tõi PENOSIL EasyGun vahu tarvis välja töötatud, rahvusvaheliselt patenteeritud aplikaator. Kui vahupüstoli või kõrsaplikaatoriga paigaldataval ehitusvahul on tavaliselt erinevusi struktuuris ja saagikuses, siis EasyGun vaht on kvaliteedis alla andmata edukalt kasutatav spetsiaalse aplikaatoriga.

2018.aastal jõudis PENOSIL EasyPRO sarja hermeetikutega kaasas olev spaatel Eesti Disainerite Liidu auhinna Bruno insenertehnilise tootedisaini lõppvooru. Spaatli puhul oli väljakutseks ühendada tööstuslik tootmine, funktsionaalne disain, ergonoomilisus ning parim kasutajakogemus. Originaalsest disainiloomingust on loota majanduslikku edu ka uusimalt tootetehnoloogiliselt saavutuselt, milleks on erilise pihustusotsikuga soojustusvaht PENOSIL EasySpray (toode pildil, rohkem infot toote kohta leiad siit).

Kuna Wolf Group|Krimelte on järjepidev strateegilise disaini rakendaja, palus EAS oma tootearendusprogrammi „Disaini Meistriklass“ žüriisse Wolf Group|Krimelte turundusdirektori Tiit Arro. 6-liikmelise žürii peamine eesmärk oli hinnata osalenud ettevõtete poole aasta töö potentsiaali, ideid, prototüüpi ning tegevusi. Programmis osalejate seas oli nii Eesti kui maailmatasemel tipptegijaid, nt Elkdata, Radis, Sarkop, Thermory, Creditinfo Eesti jne. 10 000-eurose auhinna, et oma tootearendusideed edasi arendada, sai Factory Seven OÜ. Tegu on ventilatsioonitoodetele spetsialiseerunud ettevõttega, mis lõi programmi käigus suurköökidele omanäolise disaini, hea funktsionaalsuse ning LED valgustusega moodul-köögikubu. „Factory Seven´i puhul joonistus selgelt välja, kui oluline on tootearenduse jaoks kliendiintervjuud ja silmast-silma suhtlus, et saavutada parim kasutajakogemus,“ toob Tiit Arro välja võitja eelised. „Nende esitlus oli väga kaasahaarav ning avardas ka minu kui žüriiliikme perspektiivi ja kinnitas seniseid tõekspidamisi. Samuti oli huvitav mööblitootja Radise Saksamaa case-study, mis pani igat žüriiliiget korraks mõtlema, kas ettevõttega, kus töötan, on kliendil lihtne ühendust saada, et oma tellimus sooritada,“ tõdeb Arro.